DOPRAVA A PŘÍSTUPOVÉ CESTY

Léto

Možnost příjezdu osobních aut z Dolního Dvora k hotelu.

Cesta k nám na Tetřeví Boudy v létě autem

Upozornění: Nepoužívejte navigaci!

Ze všech směrů, jak od Vrchlabí, Dvora Králové, Trutnova se musíte dostat na kulaťák do Lánova. V Lánově výjezd z kulaťáku směr Dolní Dvůr. Jedete do Dolního Dvora k poště a ke kostelu se žlutou věží a zvonkohrou na fasádě. Před poštou doprava, potom stále rovně pod červenou závorou KRNAPu až k prvnímu mostu v lese.  Hned za mostem prudce doprava a jedete mírným stoupáním přes další 3 mosty (2 nové), okolo svodidel až na křižovatku T (8 km). Tam doleva do prudkého kopce, jedete 500m a vlevo jsou Tetřeví Boudy.

Pěšky nebo na kole

Z Černého Dolu nebo z Pece pod Sněžkou (5km) po směrových tabulích TETŘEVÍ BOUDY. Z těchto míst není vjezd motorovým vozidlům povolen. V Jánských Lázních vyjet lanovkou na Černou Horu a na kole nebo pěšky (4km) mírným svažováním až k nám k Tetřevkám.

Rovněž lze použít taxislužbu z Pece pod Sněžkou nebo Černého Dolu.

alt

Zima

Ceník dopravy do hotelu.

Doprava hostů (skútr/rolba) z Černého Dolu, Dolního Dvora nebo Pece pod Sněžkou včetně zavazadel a lyží 150,- Kč osoba, dítě do 12ti let včetně 100,- Kč. Dítě na klíně zdarma. Cesta zpět ve stejné cenové relaci. Nadměrná zavazadla (např. vozíky pro děti) jsou za příplatek.

Poslední transfer odjíždí z parkoviště v 19 hodin. Organizace transferů probíhá 1-2 dny před příjezdem. Další info podáváme e-mailem nebo telefonem individuálně. Pro transfer se prosím teple oblečte.

Délka transferu je 20 minut.

Parkoviště je bez poplatku.

V období mírné zimy přivážíme naše hosty z parkoviště v Dolním Dvoře jeepem.

Cesta v zimě na parkoviště Černý Důl nebo Dolní Dvůr

Upozornění: Nepoužívejte navigaci!

1. Cesta do Černého Dolu od Nové Paky

Pojedete směr Nová Paka, Horka u Staré Paky, tam odbočíte doleva směr Vrchlabí přes Studenec. Ve Vrchlabí směr Trutnov přes Labe a přes kulaťák u Lidlu a Penny rovně směr Trutnov na kulaťák do Lánova, tam opět rovně směr Trutnov až na křižovatku do Čistá v Krkonoších, tam doleva směr Černý Důl (Janské Lázně). V Černém Dolu minete vlevo náměstí (5km) a pojedete 300m k Miletě. Za ní prudce doleva na vedlejší silnici. Pojedete 300 m k penzionu U Tří Medvědů, před ním vpravo po mostku na parkoviště. Tam na Vás bude čekat rolba.

2. Cesta do Černého Dolu od Nové Paky kratší o 5 km

Pojedete směr Nová Paka, Horka u Staré Paky, tam pojedete rovně směr Trutnov, projedete Dolní Kalná (6km) a za ní odbočíte vlevo na Slemeno, Hostinné. Projedete serpentýny na Slemeně, rovně na Hostinné (5km), uvidíte vpravo kostel, asi po sto metrech odbočka vlevo na Rudník. Přijedete k neogotickému zámku, za ním 300m doleva na Fořt. Projedete Fořt a Čistá v Podkrkonoší (6km), kde přijedete na hlavní silnici, přejedete ji rovně na Černý Důl (Janské Lázně). V Černém Dolu minete vlevo náměstí (5km) a pojedete 300m k Miletě. Za ní prudce doleva na vedlejší silnici. Pojedete 300 m k penzionu U Tří Medvědů, před ním vpravo po mostku na parkoviště. Tam na Vás bude čekat rolba.

3. Cesta od Trutnova do Černého Dolu

Pojedete směr Pec pod Sněžkou, kde odbočíte v Maršově na Janské lázně. Projedete Janské Lázně, pojedete 3 km, přijedete do Černého Dolu, těsně před továrnou Mileta odbočit z hlavní vpravo, pojedete 300 m k penzionu U Tří Medvědů, před ním vpravo po mostku na parkoviště. Tam na Vás bude čekat rolba.

Lyžaři a běžkaři

Je také možné využít vleku Zahrádky v Peci pod Sněžkou, na konečné stanici je chata Svornost, od které jsou Tetřeví boudy vzdáleny asi 10 minut na lyžích bez výrazného převýšení.
Dobří lyžaři a běžkaři od nás sjíždějí do Černého Dolu tzv. těžařskou cestou. Nebo také směrem na Bönischovy boudy a dále po sjezdovce do Černého Dolu.

Běžkaři

1/ Běžkaři k nám mohou vyšlápnout pěšky z Černého Dolu tzv. těžařskou cestou. Je 2,5km dlouhá.

2/ Další možnost pro běžkaře je zaparkovat v Janských Lázních, vyjet lanovkou na Černou Horu a sjet k nám v mírném svažování (4km).

3/ Další možnost je vyšlápnout na běžkách mírným stoupáním cestu z Dolního Dvora z parkoviště u Moravy nebo v Rudolfově (10km). Na běžkách je možno sjet překrásnou přírodou po značené cestě do Dolního Dvora zpět.

4/ Další možnost je zaparkovat na náměstí v Černém Dolu, vyjet sedačkou na Bönischovy Boudy a dále dojít na běžkách na Tetřevky (2km).