O nas

Hotel Górski Tetřeví boudy

OSTRZEŻENIE

Sezon zimowy rozpoczyna się 15.12.2017 - 2.4.2018.

Rezerwacje na sezon zimowy są dostępne pod adresem: tetreviboudy,email,cz lub w sekcji "Rezerwacja on-line".

Ulubiony i odludny karkonoski hotel górski położony na górskich łąkach na wysokości 1 030 m p.p.m. w parku narodowym KRNAP, z przepięknym widokiem na Žalý i okoliczny krajobraz. Przy dobrych warunkach atmosferycznych widać aż na Bezděz oraz Ještěd. Warunki klimatyczne są przy dobrej pogodzie bardzo przyjazne, zachód słońca nad Žalým jest przez cały rok porywający.

Tetřeví boudy są bardzo ciekawym celem turystycznym, dla narciarzy czy urlopu rodzinnego. Goście u nas znajdą szeroką skalę możliwości, jak wykorzystać swój wolny czas.Zimą są Tetřeví boudy idealnym miejscem dla biegaczy narciarskich, którzy chcą podziwiać piękno Karkonoszy, jesteśmy położeni na głównej karkonoskiej nartostradzie dla biegaczy narciarskich, albo dla rodzin z dziećmi, które chcecie nauczyć podstaw jazdy na nartach, albowiem bezpieczny oraz idealny stok z wyciągiem narciarskim POMA (300 m długi) znajduje się bezpośrednio obok hotelu.

Zdolnych narciarzy i snowboardzistów wozimy za darmo ratrakiem albo skuterem śnieżnym do Peca pod Sněžką na nartostradę Zahrádky pod schronisko górskie Svornost. Latem potem można jeździć po okolicy na rowerach górskich czy wyruszyć pieszo za pięknem Karkonoszy.

Po powrocie z podróży można sobie zagrać w tenisa stołowego, bilard, piłkarzyków – football, porzucać lotki, pooglądać film, iść do siłowni, infrasauny, wnurzyć się do medytacji, poćwiczyć jogę albo zatańczyć sobie na Sali gimnastycznej z lustrami, albo tylko tak sobie posiedzieć w restauracji. Mamy obok hotelu boisko do siatkówki, siatki nożnej oraz do badmintona, plac zabaw dla dzieci. Dla najmniejszych mamy salę zabaw.

W pobliskich lasach można zbierać grzyby oraz jagody. Około 500 m od hotelu znajduje się czarowne miejsce kompletacyjne nadające się również medytacji – duże kamienie wypoczynkowe z dźwiękiem biegnącego potoku i śpiewem ptaków. Na naszym terenie obok hotelu wywiera mocny strumień wody górskiej nazywany przez nas Tetřevka.

Latem na okoliczny łąkach wypasają owce i przychodzą tam różne dzikie zwierzęta leśne.

Najbliższe pole golfowe znajduje się w Prosečnym albo w Golf CLUB Mladé Buky. (10km)

Oferty specjalne
Wszystko o transporcie

TRANSPORT I DROGI DOJAZDOWE

Uwaga: Hotel Tetřeví Boudy znajduje się na grzbietach górskich Karkonoszy, nie w ośrodku górskim!

ZIMA

Ważne ostrzeżenie: Należy dotrzymać danego czasu wyjazdu pojazdu śnieżnego lub skutera! Za niedotrzymanie godzin wyjazdu zostanie naliczona kara!

Transport pojazdem śnieżnym (Häglund) gości indywidualnych z lokalizacji Černý Důl, Dolní Dvůr lub Pec pod Sněžkou wraz z bagażem i nartami 150 CZK/osoba, dziecko w wieku do lat 12 włącznie 100 CZK. Dziecko (na kolanach) za darmo. Transport powrotny w takiej samej cenie.

Pojazd opuszcza parking w lokalizacji Černý Důl lub Dolní Dvůr o godzinie 15:00 lub 17:00. Szczegółowych informacji udzielimy Państwu za pośrednictwem e-maila lub telefonicznie - indywidualnie na dzień przed przyjazdem lub w dniu przyjazdu.

Naszym gościom zapewniamy również transport skuterem śnieżnym w tej samej cenie z tego samego parkingu.

Parking jest bezpłatny.

W okresie łagodnej zimy naszych gości przewozimy z parkingu Dolní Dvůr jeepem.

W hotelu jest wypożyczalnia nart. Sprzęt narciarski należy wynająć PRZED uzgodnionym transfer do hotelu. wypożyczalnie narciarskie znajdują się w pobliżu parku w Dolní Dvůr - Ski Baron +420 604 239 328
lub w Černý Důl - wiejski plac - Sun Ski +420 775 613 703.

UWAGA! Nie należy wprowadzać do nawigacji Celu - Tetřeví Boudy!

Do nawigacji należy wprowadzić następujące Cele:

Dolní Dvůr - Parking Rudolfov - czerwona bariera

50°40'14.958"N, 15°39'57.854"E

50.6708217N, 15.6660706E

Dolní Dvůr - Restauracja Morava - Parking

50.6559144N, 15.6563931E

Černý Důl - pod lasem - Parking pod leśniczówką (Myslivna)

50.6508331N, 15.7097583E

Černý Důl - U Tři Medvědů - Parking

50°38'27.621"N, 15°42'44.786"E

50.6410058N, 15.7124406E

1.Droga do miejscowości Dolní Dvůr - przez Lánov

Z wszystkich kierunków, tj. z miejscowości Vrchlabí, Dvůr Králové, Trutnov, Liberec lub z Polski należy dojechać do ronda w miejscowości Lánov. W Lánovie należy wyjechać z ronda w kierunku Dolní Dvůr. Należy dojechać aż do miejscowości Dolní Dvůr do poczty oraz kościoła z żółtą wieżą i kurantami na fasadzie (4 km). Przed pocztą i kościołem należy skręcić w prawo, a następnie jechać prosto i przejechać przez czerwoną barierę Karkonoskiego Parku Narodowego (KRNAP). Po prawej stronie znajduje się parking. W tym miejscu należy poczekać na przyjazd pojazdu śnieżnego lub skutera.

2.Droga do miejscowości Černý Důl przez Vrchlabí, Lánov

Należy jechać w kierunku miejscowości Vrchlabí. W Vrchlabí należy jechać w kierunku Trutnova przez Łabę, następnie prosto przez rondo przy sklepach Lidl i Penny - kierunek Trutnov aż do ronda w miejscowości Lánov. Na rondzie ponownie prosto w kierunku na Trutnov aż do skrzyżowania Čistá v Krkonoších, gdzie należy skręcić w lewo, kierunek Černý Důl (Janské Lázně). W miejscowości Černý Důl należy minąć rynek po lewej stronie (5 km) i przejechać kolejnych 300 m do fabryki Mileta. Następnie skręcić ostro w lewo na drogę podporządkowaną. Należy przejechać jeszcze 300 m do pensjonatu U Tří Mědvědů, przed

którym znajduje się parking. Pojazd będzie na Państwa czekał na samym parkingu, lub 1 km dalej pod lasem na parkingu przy leśniczówce (Myslivna).

3.Droga do miejscowości Černý Důl z miasta Trutnov, z Polski - Pomezní Boudy

Należy jechać w kierunku miejscowości Pec pod Sněžkou, a następnie skręcić w miejscowości Maršov, kierunek Janské Lázně. Należy przejechać przez Janské Lázně i po pokonaniu kolejnych 3 km pojawi się Černý Důl. Następnie przed fabryką Mileta należy skręcić z drogi głównej w prawo, przejechać 300 m do pensjonatu U Tří Medvědů, przed którym znajduje się parking. Pojazd śnieżny będzie na Państwa czekał na samym parkingu, lub 1 km dalej pod lasem na parkingu przy leśniczówce (Myslivna).

Narciarze zjazdowi oraz biegowi

Można skorzystać z wyciągu Zahrádky w miejscowości Pec pod Sněžkou, na stacji końcowej znajduje się schronisko Svornost, skąd do Hotelu Tetřeví Boudy dotrzeć można w 10 minut na nartach, trasą bez dużych wzniesień.

Dobrzy narciarze zjazdowi i biegowi często wybierają trasę z hotelu do miejscowości Černý Důl, tzw. szlak wydobywczy. Można także wybrać szlak w kierunku obiektów Bönischovy boudy, a następnie stokiem zjazdowym do miejscowości Černý Důl.

Narciarze biegowi

1/ Narciarze biegowi mogą wybrać trasę z miejscowości Černý Důl, tzw. szlak wydobywczy. Długość trasy wynosi 2,5 km.

2/ Kolejną możliwością dla narciarzy biegowych jest pozostawienie samochodu w miejscowości Janské Lázně, wyjechanie wyciągiem na szczyt Černá Hora i łagodny zjazd aż do naszego hotelu.

3/ Kolejną z możliwości jest pokonanie na nartach biegowych łagodnie wznoszącej się trasy z miejscowości Dolní Dvůr, z parkingu przy Restauracji Morava lub Parkingu w Rudolfovie (10 km). Na nartach biegowych można przejechać również po oznakowanej trasie z powrotem, aż do miejscowości Dolní Dvůr.

4/ Kolejną możliwością jest zaparkowanie na rynku w miejscowości Černý Důl, wyjechanie wyciągiem krzesełkowym do stacji Bönischovy Boudy, a następnie przejazd na nartach biegowych na Tetřevky (2 km).

LATO

Możliwość przyjazdu autobusu ze zorganizowaną grupą osób z miejscowości Dolní Dvůr pod sam hotel. Zapewniamy pozwolenie na wjazd do Karkonoskiego Parku Narodowego (KRNAP). Możliwość przejazdu samochodów osobowych z miejscowości Dolní Dvůr pod sam hotel. Voucher stanowi zarówno przepustkę i pozwolenie na wjazd na teren Karkonoskiego Parku Narodowego (KRNAP).

Droga do Hotelu Tetřeví Boudy samochodem w lecie.

Uwaga! Nie należy wprowadzać do nawigacji Celu Tetřeví Boudy!

Z wszystkich kierunków, tj. od miejscowości Vrchlabí, Dvůr Králové, Trutnov, Liberec należy dojechać do ronda w miejscowości Lánov. W Lánovie należy wyjechać z ronda w kierunku Dolní Dvůr. Należy przejechać aż do miejscowości Dolní Dvůr do poczty oraz kościoła z żółtą wieżą i kurantami na fasadzie (4 km). Przed pocztą należy skręcić w prawo, a następnie jechać prosto pod czerwoną barierę Karkonoskiego Parku Narodowego (KRNAP), aż do pierwszego mostu w lesie (2 km). Zaraz za mostem należy ostro skręcić w prawo i przejechać łagodne wzniesienie z trzema kolejnymi mostami (2 nowe), wzdłuż barierek bezpieczeństwa aż do skrzyżowania w kształcie litery T (8 km). Na skrzyżowaniu należy skręcić na strome wzniesienie i przejechać 500 m. Następnie po lewej stronie pojawi się Hotel Tetřeví Boudy.

Piechotą lub na rowerze

Z miejscowości Černý Důl lub Pec nad Sněžkou (5 km) zgodnie z drogowskazami na TETŘEVÍ BOUDY. Lokalizacje te objęte są zakazem wjazdu pojazdów silnikowych. W miejscowości Jánské Lázně należy wyjechać wyciągiem na szczyt Černá Hora, skąd na rowerze lub piechotą (4 km) pokonać należy łagodnie wznoszącą się trasę aż do Hotelu Tetřeví Boudy. Z miejscowości Dolní Dvůr od czerwonej bariery Karkonoskiego Parku Narodowego (KRNAP) - parking Rudolfov zielonym szlakiem koło Złotego Młyna (Zlatý Mlýn - 4 km).

Można również skorzystać z usług taksówki z miejscowości Pec pod Sněžkou.

Autobusem można dojechać do miejscowości Vrchlabí lub Pec pod Sněžkou. Po uprzednim uzgodnieniu możliwy jest odbiór na dworcu.

Transport z miejscowości Pec pod Sněžkou kosztuje 200CZK.

Pociągiem można dojechać do miejscowości Vrchlabí.

Po uprzednim uzgodnieniu możliwy jest odbiór na dworcu, transport z Vrchlabí kosztuje 400CZK.