DOPRAVA A PŘÍSTUPOVÉ CESTY

ZIMA

Důležité upozornění: Dodržujte domluvený čas odjezdu rolby a skútrů! Nedodržení času bude penalizováno!

Doprava rolbou (Häglund) individuálních hostů z Černého Dolu, Dolního Dvora nebo Pece pod Sněžkou včetně batožiny a lyží 150,- Kč osoba, dítě do 12ti let včetně 100,- Kč. Dítě na klíně zdarma. Cesta zpět ve stejné cenové relaci.

Rolba odjíždí z parkoviště v Černém Dolu nebo v Dolním Dvoře v 15.00hod nebo v 17.00hod. Další info podáváme mejlem nebo telefonem individuálně.

Naše hosty dovážíme také sněžným skútrem za stejnou cenu ze stejného parkoviště.

Parkoviště je bez poplatku.

V období mírné zimy přivážíme naše hosty z parkoviště v Dolním Dvoře jeepem.

Cesta na parkoviště - Tetřeví boudy v zimě autem

POZOR ! Nepoužívejte v navigaci  Cíl – Tetřeví Boudy!

Použijte v navigaci tyto Cíle:

50°38'27.621"N, 15°42'44.786"E

50.6410058N, 15.7124406E

1.      Cesta do Dolního Dvora

Ze všech směrů, jak od Vrchlabí, Dvora Králové, Trutnova  se musíte  dostat  kulaťák do obce Lánov. V Lánově výjezd z kulaťáku směr Dolní Dvůr. Jedete  do Dolního Dvora  k poště a ke  kostelu  se žlutou věží a zvonkohrou na fasádě  ( 4km ). Před poštou a kostelem  doprava, potom stále rovně pod červenou závorou  KRNAPu. Tam je vpravo parkoviště. Zde budete čekat na příjezd rolby nebo skútru.

2.      Cesta do Černého Dolu od Nové Paky přes Vrchlabí

Pojedete směr Nová Paka, Horka u Staré Paky, tam odbočíte doleva směr Vrchlabí  přes Studenec. Ve Vrchlabí  směr Trutnov přes Labe a přes kulaťák u Lidlu  a Penny  rovně  směr Trutnov na kulaťák do  Lánova, tam opět rovně směr Trutnov až na křižovatku do Čistá v Krkonoších, tam doleva směr Černý Důl (Janské Lázně). V Černém Dolu minete vlevo náměstí (5km) a pojedete 300m k továrně Mileta.  Za ní prudce doleva na vedlejší silnici. Pojedete 300 m k penzionu U Tří Medvědů, před ním je parkoviště. Rolba na Vás bude čekat buď na parkovišti, nebo  1 km dále pod lesem na překladišti u penzionu Hájenka.

3.      Cesta do Černého Dolu od Nové Paky přes Hostinné a Rudník

Pojedete směr Nová Paka, Horka u Staré Paky, tam  pojedete rovně  směr Trutnov, projedete  Dolní Kalná (6km) a za ní  odbočíte vlevo na Slemeno, Hostinné. Projedete serpentýny  na Slemeně, rovně na Hostinné (5km), uvidíte vpravo kostel, asi po sto metrech odbočka  vlevo na Rudník.  Přijedete k neogotickému zámku, za ním 300m doleva na Fořt.  Projedete Fořt a Čistá v Podkrkonoší (6km), kde přijedete na hlavní silnici, přejedete ji rovně na Černý Důl (Janské Lázně). V Černém Dolu minete vlevo náměstí (5km) a pojedete 300m k Miletě.  Za ní prudce doleva na vedlejší silnici.  Pojedete 300 m k penzionu U Tří Medvědů, před ním na parkoviště. Rolba na Vás bude čekat buď na parkovišti, nebo 1 km dále pod lesem na překladišti u penzionu Hájenka.

4.      Cesta od Trutnova do Černého Dolu

Pojedete směr Pec pod Sněžkou, kde odbočíte v Maršově na Janské lázně. Projedete Janské Lázně, pojedete 3 km, přijedete do Černého Dolu, těsně  před továrnou Mileta  odbočit z hlavní vpravo, pojedete 300 m k penzionu U Tří Medvědů, před ním je parkoviště. Rolba na Vás bude čekat buď na parkovišti, nebo 1 km dále pod lesem na překladišti u penzionu Hájenka.

Lyžaři a běžkaři

Je možné využít vleku Zahrádky v Peci pod Sněžkou, na konečné stanici je chata Svornost, od které jsou Tetřeví boudy vzdáleny asi 10 minut na lyžích bez výrazného převýšení.

Dobří lyžaři a běžkaři od nás sjíždějí do Černého Dolu tzv. těžařskou cestou. Nebo také směrem na Bönischovy boudy a dále po sjezdovce do Černého Dolu.

Běžkaři

1/ Běžkaři k nám mohou vyšlápnout pěšky z Černého Dolu tzv. těžařskou cestou. Je 2,5km dlouhá.

2/ Další možnost pro běžkaře je zaparkovat v Janských Lázních, vyjet lanovkou na Černou Horu a sjet k nám v mírném svažování (4km).

3/ Další možnost je vyšlápnout na běžkách mírným stoupáním cestu z Dolního Dvora z parkoviště u Moravy nebo v Rudolfově (10km). Na běžkách je možno sjet překrásnou přírodou po značené cestě do Dolního Dvora zpět.

4/ Další možnost je zaparkovat na náměstí v Černém Dolu, vyjet sedačkou na Bönischovy Boudy a dále dojít na běžkách na Tetřevky (2km).

LÉTO

Možnost příjezdu skupinového autobusu z Dolního Dvora až k nám k hotelu. Zajistíme propustku do KRNAPu. Možnost příjezdu osobních aut z Dolního Dvora k hotelu. Voucher je propustkou do KRNAPu.

Cesta k nám na Tetřeví Boudy  v létě  autem.

Upozornění:  Nepoužívejte Cíl v navigaci Tetřeví Boudy!

Ze všech směrů, jak od Vrchlabí, Dvora Králové, Trutnova  se musíte  dostat na  kulaťák do Lánova. V Lánově výjezd z kulaťáku směr Dolní Dvůr. Jedete  do Dolního Dvora  k poště a ke  kostelu  se žlutou věží a zvonkohrou na fasádě  ( 4km ). Před poštou doprava, potom stále rovně pod červenou závorou  KRNAPu až k prvnímu mostu v lese ( 2km ).  Hned za mostem prudce  doprava  a jedete  mírným stoupáním přes  další 3 mosty (2 nové),  okolo svodidel   až na křižovatku T ( 8 km ).  Tam  doleva do prudkého kopce, jedete 500m  a vlevo jsou Tetřeví Boudy.

Pěšky nebo na kole

Z Černého Dolu nebo z Pece pod Sněžkou ( 5km) po směrových tabulích TETŘEVÍ BOUDY. Z těchto míst není vjezd motorovým vozidlům povolen. V Jánských Lázních vyjet lanovkou na Černou Horu a na kole nebo pěšky (4km) mírným svažováním až k nám k Tetřevím Boudám. Z Dolního Dvoru od červené závory KRNAPu - parkoviště Rudolfov po zelené okolo Zlatého Mlýnu ( 4 km ).

Rovněž lze použít taxislužbu z Pece pod Sněžkou.

Autobusem se dostanete buď do Vrchlabí nebo do Pece pod Sněžkou. Po domluvě Vás vyzvedneme na nádraží. Dovoz z Pece stojí 200CZK.

Vlakem se dostanete do Vrchlabí. Po domluvě Vás vyzvedneme na nádraží, dovoz z Vrchlabí stojí 400CZK.