TRANSPORT I DROGI DOJAZDOWE

Lato

Możliwość dojazdu autobusu z Dolního Dvora aż do nas pod hotel. Zapewnimy przepustkę do parku narodowego KRNAP.

Możliwy dojazd samochodem osobowym z Dolního Dvora pod hotel. Voucher służy również, jako przepustka do parku narodowego KRNAP.

Dojazd do nas do Tetřeví Boudy samochodem latem.

Uwaga: Nie korzystaj z nawigacji satelitarnej!

Ze wszystkich kierunków, jak od Vrchlabi, Dvora Královego, Trutnova należy dojechać na rondo w Lanovie. W Lanovie wyjedź z ronda w kierunku Dolní Dvůr. Jedź do Dolního Dvora pod pocztę i pod kościół z żółtą wieżą i carillonem na elewacji (4 km). Przed pocztą należy skręcić w prawo i potem jechać cały czas prosto aż pod czerwony szlaban parku narodowego KRNAP, potem dalej prosto aż do pierwszego mostka w lesie (2 km). Zaraz za mostkiem skręć ostro w prawo i jedź lekko pod górkę przez następne 3 mostki (z tego 2 nowe), wzdłuż bariery aż do skrzyżowania w kształcie litery T (8 km). Na nim skręć w lewo pod ostrą górkę i jedź około 500 m i na lewo znajdują się Tetřeví Boudy.

Pieszo lub na rowerze

Z Černégo Dolu albo z Pece pod Sněžką (5 km) śladami tablic kierunkowych z napisem TETŘEVÍ BOUDY. Z tych miejscowości tą drogą jest wzbroniony przejazd pojazdów silnikowych. W Jánských Lázních należy wyjechać kolejką linową na Černą Horę i dalej na rowerze lub pieszo (4 km) lekkim podejściem aż do nas pod Tetřevkę.

Również można skorzystać z taryf z Pece pod Sněžkou albo Černégo Dolu.

alt

Zima

Przewóz gości indywidualnych ratrakiem z Černégo Dolu albo Pece pod Sněžkou razem z bagażem i nartami w cenie 150, - CZK/osobę, dziecko do lat 12 łącznie 100, - CZK/dziecko. Dziecko przewożone na kolanach za darmo. Droga powrotna w tej samej cenie.

Ratrak wyjeżdża z parkingu w Černym Dole o godzinie 15:00 lub 17:00. Następne informacje przekażemy elektronicznie drogą e-mailową lub indywidualnie telefonicznie.

Naszych gości dowozimy również skuterem śnieżnym w tej samej cenie z tego samego parkingu.

Parking jest za darmo.

W okresie lekkiej zimy dowozimy naszych gości z parkingu w Dolním Dvoře jeepem.

Dojazd do nas na Tetřeví boudy samochodem zimą

Uwaga: Nie korzystaj z nawigacji satelitarnej!

1. dojazd do Černégo Dolu w kierunku od Nové Paky

Należy jechać w kierunku Nová Paka, Horka u Staré Paky, tam skręć w lewo w kierunku Vrchlabí przez Studenec. W Vrchlabí jedź dalej w kierunku Trutnova przejeżdżając przez rzekę Łabę i przez rondo obok Lidla i Penny przejedź prosto w kierunku Trutnova również na rondo w kierunku Lánova, tam ponownie prosto w kierunku Trutnova aż na skrzyżowanie w kierunku Čistá v Krkonoších, tam skręć w lewo w kierunku Černý Důl (Janské Lázně). W Černym Dole omijając rynek po lewej stronie (5 km) jedź 300 m pod fabrykę Mileta. Za nią skręć ostro w lewo na drogę boczną i po niej jedź około 300 m pod pensjonat U Tří Medvědů, przed nim skręć w prawo na mostek i wjedź na parking.

Na nim już będzie oczekiwać ratrak.

2. Dojazd od Trutnova do Černégo Dolu

Należy jechać w kierunku Pece pod Sněžką, gdzie w Maršovie skręć w prawo w kierunku Janské Lázně. Przejedź przez Janské Lázně i jedź dalej 3 km, aż dojedziesz do Černého Dolu, gdzie tuż przed fabryką Mileta zjedź z głównej drogi w prawo i jedź dalej około 300 m pod pensjonat U Tří Medvědů, przed nim skręć w prawo na mostek i wjedź na parking. Na nim już będzie oczekiwać ratrak.

Narciarze zjazdowi oraz biegacze narciarscy

Można również skorzystać z wyciągu narciarskiego Zahrádki w Pecu pod Sněžką, na końcowej stacji wyciągu znajduje się schronisko Svornost, od którego do Tetřeví boudy można na nartach dojechać w 10 minut, i to bez wyraźnego przewyższenia.

Zdolni narciarze zjazdowi i biegacze narciarscy wyruszają od nas w kierunku Černého Dolu tzw. szlakiem wyrębowym. Albo również w kierunku Bönischovej boudy a dalej nartostradą do Černého Dolu.

Biegacze na nartach

1/ Biegacze na nartach mogą do nas dotrzeć pieszo z Černého Dolu tzw. szlakiem wyrębowym. To 2,5 km długi odcinek.

2/ Další možnost pro běžkaře je zaparkovat v Janských Lázních, vyjet lanovkou na Černou Horu a sjet k nám v mírném svažování (4km).

3/ Jeszcze inny wariant, to spiąć się na nartach biegowych pod lekką górkę szlakiem prowadzącym z Dolního Dvora z parkingu obok Moravy albo w Rudolfovie (10km). Na nartach biegowych można zjechać oznakowanym szlakiem prowadzącym przepięknym krajobrazem z powrotem do Dolního Dvora.

4/ I jeszcze jeden wariant, to pozostawić samochód na parkingu na rynku w Černym Dole, wyjechać wyciągiem krzesełkowym na Bönischovy Boudy a dalej dojść na nartach biegowych na Tetřevki (2km).