Upozornění:   Hotel Tetřeví Boudy je umístěn na hřebenech Krkonoš, neleží v horském středisku!

Upozornění:   Nepoužívejte v navigaci přímo cíl Tetřeví Boudy!

LETNÍ SEZÓNA

• Možnost příjezdu automobilem z Černého Dolu, Pece pod Sněžkou a Dolního Dvora až k nám k hotelu.
  • Propustku do KRNAPu obdržíte emailem po potvrzení rezervace pár dní před příjezdem.

Cesta k nám na Tetřeví Boudy přes Černý Důl v létě autem s potvrzenou rezervací:

1. V Černém Dole projeďte kolem továrny Mileta směrem na Penzion Myslivna.
  2. Penzion Myslivna minete po pravé ruce a pokračujete dál rovně po asfaltové silnici 5 km k restauraci a apartmánu Cihlářka.
  3. Cihlářku minete po levé ruce a pokračujte 1km dál rovně kolem boudy Hájenka a Náchodská bouda.
  4. Za Náchodskou Boudou odbočíte v lese velmi prudce doleva. (Je zde méně kvalitní silnice a špatná zatáčka.)
  5. Pokračujte rovně 3 km kolem Hrnčířské boudy po levé ruce a boudy Mír po pravé ruce opět po asfaltové silnici směr Lesní Bouda.
  6. Až přijedete k rozcestí “Pod Lesní Boudou”, odbočte vlevo (směr Tetřeví Boudy).
  7. Pokračujte 1.5 km stále rovně po asfaltové silnici až po pravé ruce uvidíte Tetřeví Boudy.

Cesta přes Černý Důl

Cesta k nám na Tetřeví Boudy přes Pec pod Sněžkou v létě autem s potvrzenou rezervací:

1. V peci pod Sněžkou jeď nejdříve k dolní stanici vleku JAVOR.
  2. Jeďte dál tak, abyste Pension u vleku Javor minuly po LEVÉ RUCE a posléze Apartmán Javor minete po PRAVÉ RUCE.
  3. Pokračujte stále po asfaltové silnici prudkou zatáčkou dál, až dojedete k rozcestí "Y". Jeďte vlevo směr Tetřeví Boudy/Lyžařská Bouda/Lesní Bouda.
  4. Pokračujte dál cca 2 km přes malý můstek až dorazíte na rozcestí "T". - Odbočte vpravo směr Tetřeví Boudy/Lyžařská Bouda/Lesní Bouda.
  5. Jeďte stále rovně až dorazíte na rozcestí, kde vlevo uvidíte Lesní Boudu.
  6. Jeďte tak, abyste Lesní Boudu minuly po pravé ruce a hned na dalším rozcestí odbočte doprava.
  7. Jeďte rovně cca 1.5 km pořád po asfaltové cestě, až vpravo uvidíte Tetřeví Boudy.

Cesta přes Pec pod Sněžkou

OD 22.6.2020 DO 31.10.2020 JE CESTA PŘES DOLNÍ DVŮR UZAVŘENA Z DŮVODU REKONSTRUKCE MOSTU.

Cesta k nám na Tetřeví Boudy přes Dolní Dvůr v létě autem s potvrzenou rezervací:

1. 500 metrů za rejdištěm na rozcestí T odbočte doleva do prudkého kopce na světlý asfalt.
  2. Jeďte 7 km rovně lesem přes další 3 mosty stále po asfaltové silnici.
  3. Před poštou a kostelem doprava, potom stále rovně vyjedete z vesnice až k červené závoře KRNAPu.
  4. Jedete přes Lánov do Dolního Dvora k poště a ke kostelu se žlutou věží.
  5. Pokračujte dál rovně k malému mostu. Za mostem odbočte doprava.
  6. U rejdiště (malé dřevěné budky) pokračujte rovně po asfaltové silnici.
  7. Za půl kilometru uvidíte po levé ruce Tetřeví Boudy.