Upozornění:   Hotel Tetřeví Boudy je umístěn na hřebenech Krkonoš, neleží v horském středisku!

Upozornění:   Nepoužívejte v navigaci přímo cíl Tetřeví Boudy!

LETNÍ SEZÓNA

• Možnost příjezdu automobilem z Černého Dolu, Pece pod Sněžkou a Dolního Dvora až k nám k hotelu.
  • Propustku do KRNAPu obdržíte emailem po potvrzení rezervace pár dní před příjezdem.

Cesta k nám na Tetřeví Boudy přes Černý Důl v létě autem s potvrzenou rezervací:

1. V Černém Dole projeďte kolem továrny Mileta směrem na Penzion Myslivna.
  2. Penzion Myslivna minete po pravé ruce a pokračujete dál rovně po asfaltové silnici 5 km k restauraci a apartmánu Cihlářka.
  3. Cihlářku minete po levé ruce a pokračujte 1km dál rovně kolem boudy Hájenka a Náchodská bouda.
  4. Za Náchodskou Boudou odbočíte v lese velmi prudce doleva. (Je zde méně kvalitní silnice a špatná zatáčka.)
  5. Pokračujte rovně 3 km kolem Hrnčířské boudy po levé ruce a boudy Mír po pravé ruce opět po asfaltové silnici směr Lesní Bouda.
  6. Až přijedete k rozcestí “Pod Lesní Boudou”, odbočte vlevo (směr Tetřeví Boudy).
  7. Pokračujte 1.5 km stále rovně po asfaltové silnici až po pravé ruce uvidíte Tetřeví Boudy.

Cesta přes Černý Důl

Cesta k nám na Tetřeví Boudy přes Pec pod Sněžkou v létě autem s potvrzenou rezervací:

1. V peci pod Sněžkou jeď nejdříve k dolní stanici vleku JAVOR.
  2. Jeďte dál tak, abyste Pension u vleku Javor minuly po LEVÉ RUCE a posléze Apartmán Javor minete po PRAVÉ RUCE.
  3. Pokračujte stále po asfaltové silnici prudkou zatáčkou dál, až dojedete k rozcestí "Y". Jeďte vlevo směr Tetřeví Boudy/Lyžařská Bouda/Lesní Bouda.
  4. Pokračujte dál cca 2 km přes malý můstek až dorazíte na rozcestí "T". - Odbočte vpravo směr Tetřeví Boudy/Lyžařská Bouda/Lesní Bouda.
  5. Jeďte stále rovně až dorazíte na rozcestí, kde vlevo uvidíte Lesní Boudu.
  6. Jeďte tak, abyste Lesní Boudu minuly po pravé ruce a hned na dalším rozcestí odbočte doprava.
  7. Jeďte rovně cca 1.5 km pořád po asfaltové cestě, až vpravo uvidíte Tetřeví Boudy.

Cesta přes Pec pod Sněžkou

Cesta k nám na Tetřeví Boudy přes Dolní Dvůr v létě autem s potvrzenou rezervací:

1. Jedete přes Lánov do Dolního Dvora k poště a ke kostelu se žlutou věží.
  2. Před poštou a kostelem doprava, potom stále rovně vyjedete z vesnice až k červené závoře KRNAPu.
  3. Pokračujte dál rovně k malému mostu. Za mostem odbočte doprava.
  4. Jeďte 7 km rovně lesem přes další 3 mosty stále po asfaltové silnici.
  5. U rejdiště (malé dřevěné budky) pokračujte rovně po asfaltové silnici.
  6. 500 metrů za rejdištěm na rozcestí T odbočte doleva do prudkého kopce na světlý asfalt.
  7. Za půl kilometru uvidíte po levé ruce Tetřeví Boudy.